Konu
Kombiyi kaç derece de yakıyorsunuz?
27-10-2017, 12:56:57
#9
Arbalot
Ben 70 derecede yakıyorum, bence suyun sıcaklığından çok odanın sıcaklarına odaklanmanız için bir termostat alın.