Eksik bilgileri ekledim, 36 derece çok ısınmıyor ama Tekirdağ'a göre normale yakın diyebiliriz. Çok sıkıntı çekmiyoruz şuan, merkeziden sonra anladım ki maaliyetli bi olay kombi