Konu
Kombiyi kaç derece de yakıyorsunuz?
27-10-2017, 12:54:11
#7
Cinan
Eksik bilgileri ekledim, 36 derece çok ısınmıyor ama Tekirdağ'a göre normale yakın diyebiliriz. Çok sıkıntı çekmiyoruz şuan, merkeziden sonra anladım ki maaliyetli bi olay kombi