Sıfır bina 90m2. Kışın sürekli 40'da yanar akşam eve gelince 45, karlı dönemlerde 50 yaparız. Bu söylediğim full yalıtımlı bir ev. Küçük cocuk olduğu için sıcak tutuyoruz. Çocuk yokken sürekli 40'de yakardık.
Evde çocuk yoksa ortalama bir ev 40-45 derece ile kışı geçirir. Faturada 200 civarı gelir. Yukarıda söylediğim gibi yaktık max. 320 geldi geçen sene.