42 derecede yakıyorum. Ancak ne kadarda yakarsam ne kadar gelir sorusu her yapıya her yapının konumuna göre değişir. Hangi şehirde oturuyorsunuz? hangi cepheye bakıyor bina ? yalıtım var mı? alt üst yanlar da ısınan daire var mı ? ısı kaçağı var mı? pencere ve petek ebatları vb birçok konu doğrudan faturaya etkili. ayrıca kombiniz nasıl çalışıyor? örneğin 42 derecede yaktığınız kombiye fatura kasım ayında ve ocak ayında bile farklı gelecektir