Hocam ilk önce o şekilde gönderdim fakat içerik de problem odlu çünkü içeriği otomatik çekiyorum. Facebook'a o şekilde gönderdiğmde tüm hızlı makaleler ünlem işaretli oluyor.
Sadece
http://siteismi.com/feed şeklinde adresini kullanırsan düzelir.
Konuyu açan ve bilgi veren arkadaşlara teşekkür ederim. Kurulumu yaptık birşeyler kazanmaya başladık. İnşallah Facebook ödeme yapıyordur. Daha önce hiç ödeme almış olan varmı?