Selamlar R10 ailesi,

Henüz 8. ayımızda günlük 4bin plus ziyaretçiye ulaştık. Önce godady, sonra ihs ve sonra adını bilmediğim bir firmaya geçtik.

2 gündür server taşıdıklarından 503 hatası alıyoruz. Bunun bir ddos saldırısı olduğunu söylediler ancak tatmin olmadık.

Sorum şu; bir hosting firmasından sponsorlu bir hizmet almalı mıyız? Yoksa Bedelini ödeyip bir firmadan kendimiz mi satın almalıyız ve hangi firma olmalı sizce?

Artı ve eksileriyle aydınlatabilirseniz memnun oluruz.

https://www.kriptoparahaber.com/