Canboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba komşumuz var (Eşi bırakıp gitmiş) geçimleride zor Maddi yönden biraz yardım ediyoruz çoçuğunu sevindirmiş oluruz
Benim bir çocuğum henüz yok ama eğer kabul edilirse ben de bu arkadaş için katılmak isterim. Bahsettiği çocuğu sevindirmiş oluruz.
Ek olarak çıkmazsa da bir tane almak isterim yine bu arkadaşa göndermek için.