Konu
shopphp.net görüşleriniz ?
24-10-2017, 21:52:28
#21
NeuStar
sevan bey ile bizde 1 yıldır çalışıyoruz nazik kibar ve anlayışlı birisi. Sorunların çözülmesi noktasında elinden geleni yapar. Kendisine buradan teşekkür ederim.