Script satış bölümünde kimler vergisiz iş yapıyor ayıklamak çok kolay yaparız bir liste göndeririz gerekli mecralara. biz bunu yapmak istemiyoruz herkes ekmek yesin ama orta yolu bulmak lazım 50 tl ye yazılım satmakta neymiş

biz bundan kurtulmak istiyoruz
Hoş bir tabir olmamış.
Ayrıca, fiyatlar aşırı derecede taban yaptığı için bende artık r10 da script yazıp satmıyorum.
Konulara bakıyorum emeğimin karşılığını alabileceğimi düşündüğüm bir proje olursa bazen teklif veriyorum.
Onun haricinde daha önce bu kategorinin güzel olduğu zamanlarda iş yaptığım arkadaşların arada bir işleri oluyor onlara destek sağlayarak devam ediyorum.
Konu açılmışken söyleyelim bari, fiyatlar gerçekten çok komik durumda. Düşük fiyat verenler kadar fahiş fiyat verenlerde var.
Bence ölücüler kadar gözü doymayanlarıda konuşmak lazım.
Eğer taban fiyat verebiliyorsanız bence tavan fiyatta vermeniz gerekir. Yoksa pek adil bir konu olacağını düşünmüyorum.
Tavan fiyat verilemiyorsa, taban fiyatta verilemez malesef.
İyi forumlar.