TR5online adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum gayet kolay pc de MP3 ü ayarla sonra MP3 cut sitesine ekle maximum 40 sn olacak şekilde kes
Sonra iPhone zil sesi olarak kaydet
Pc de belelerim >müzikler>iTunes >media > iTunes otomatik içeri ekleme bölümüne at iTunes den zil sesleri bölümüne girip eş zamanla yap tamamdır.

http://mp3cut.net/tr/ MP3 kesme sitesi bunu kullanıyorum
Oldu hocam çok teşekkür ederim boşu boşuna itunesden satın aldım bide olmadı.