Yersiz bir kıyaslama olmuş, 4 senedir 3 ayrı shopphp lisansı aldım ve hiç bir müşterimde tıkanmadım. Sevan beyin yazılımını karalamak hoş olmamış. Kıyaslamak farklı bir boyut karalamak ve küçük görmek ise başlı başına ayrı bir boyut.
Shopphp açık kanak değil evet ama okadar özelliği bünyesinde barındıran ve sizi ala yüz üstü bırakmayacak fiyatı performansı en iyi yazılımdır.
Sanal pos vs olayında dünya kadar para cebinizde kalır çünki onlarcası üzerinde gelir, beraberinde 8-10 tane teması ile gelir, standart modülleri ile çok harika bir iş çıkarabilirsiniz.
Tabi en önemliside lisans aldınız arada 2 yıl geçsede yazılımda bir sorun olursa Sevan bey size her zaman nazik, kibar bir şekilde destek verir.
İmzamdaki site son olarak kendime aldığım 3. lisansımdır, diğer ikisi müşteriye ait.
Eski bir konuya yazdım, sebebi ise hakedene hakkettiği övgüyü vermektir.
Saygılarımla.