Sanırım portatif ürün, yani vereceğiniz paranın bir kısmı portatif olduğu için olacak.(pil vs)
Standart ürün alırsanız paranın %100 sizin amacınız için olur.
Konuya gelecek olursak, n11 gibi sitelerden, ürünün kutusuna zarar vermeden açın cihazın üzerindeki jelatin vs bozmayın işinizi görmezse iade edersiniz.
Ben genellikle bu şekilde yapıyorum, zaten bu yasal hakkımız.
Bende hep öyle yaparım, lakin söylediğim ürün dışında 1000 TL altında hiç ürün yok. Yurtdışına da bu üründe çok yönelmek istemiyorum çünkü servis durumu vs yok sonuçta.