Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende mac yok hocam windows ile yapılır mı ? Fakirlik ruhumuza işlemiş bi türlü yapamadık
Iphone'u olan adam fakir değildir. Windows ta da yapılır. https://www.wikihow.com/Set-a-Song-A...tone-on-iPhone