KilitX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
browserdan girdiğimde 90'lardan kalma bir tasarım gördüm ki bunu görebilmek için önce kırmızı ekranın ortasındaki kapıda ödeme bannerını geçmem gerektir. browserdan responsive testi patladı, mobil dedect vardır diye telefondan girdim beyaz bir sayfa, yaklaşık 30 sn sonra gelen yine kapıda ödeme zımbırtısı...

e-ticaretin ilk kuralı, müşteri siteye girdikten sonraki ilk 15 saniye içinde ürünü almaya karar vermeli. bunun için de öncelik ürün görsellerinde olmalı.
internet kullanımın %80'e vardığı bir zamandayız, desktop görünümünü boş verin, mobilde siteniz çok hızlı ve düzgün gözükmeli. 66 çok düşük bir rakam, min 86 yapmaya bakın.
Selam üstadım '' browserdan responsive testi patladı'' , ''66 çok düşük bir rakam, min 86 yapmaya bakın'' terimlerine yabancıyım çok için ehli olduğum söylenmez web tasarımı bilgisine yatkınım ancak kendim araştırma yaparak öğrendim ve birçok şey bilmiyorum açıkcası sürekli araştırma yapıyorum ve uyguluyorum.
ne yapmam gerekir bilmiyorum nunlarla alakalı ilan fotolarını küçültme yaptım gereksiz kodları temizme yaptım yine aynı .Sea uyumuna doğru gidiyorum yavaş yavaş ama sonuç değişmiyor
250 tl reklam harcamam oldu ve 1 adet ürün satabildim 35 tl kar ile zararım 215 tl şimdilik onu da acemiliğime veriyorum ama çöpe atıcak paramda yok açıkcası belli bir bütçe ayırdım reklam için en azından kendini döndürse diye düşünüyorum.