Facebook fikir özgürlüğü diye bir işlem yapmıyor. EGM online şikayetlerde de önemli olanları değerlendiriyor. Mesela bir kişi var diyelim, 4k arkadaşı var, 20k takipçisi var, o insan kitlelere daha çabuk ulaşabildiği için tehlikeli sayılıyor. Ama böylelerine pek birşey yapmıyorlar, hani adam kendi kendine konuşuyor diyebiliriz. Gönderilerini 10-20 kişi beğenmiş.
Şikayet ettim ama bir işlem yapılacağından pek ümidim yok.