Rare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla 0,3ohm nargile içim 0,5 ohm sigara içim oluyor. Bi sonrakine artık 0,5 lik coil alırım. 0,3ohm sigarayı en azından günde 6-7'ye düşürür belki.
İçim konusunda nasıl oluyor ? Cihazı açtım 10dk içtim kapatayım mı ? veya 20dk ? Cihaz ısınana kadar mı ? Coil yanarmı ? veya bi problem oluşur mu cihazda uzun sayılabilecek kullanımda?
Sarma işine girmem muhtemelen. 5 li coil 30TL felan aliexpresste, biraz üşenirim ben ona.
Yanlış anlamışsın. Piconun başlığı ile istersen 1.8ohm coil tak sigara içimi yapamazsın alttan bol hava aldığı için rahatsız edici bi buhar verir boğazına oturur öksürtür. Ne yapman gerektigini yukarda anlattım.