Anladığım kadarıyla 0,3ohm nargile içim 0,5 ohm sigara içim oluyor. Bi sonrakine artık 0,5 lik coil alırım. 0,3ohm sigarayı en azından günde 6-7'ye düşürür belki.
İçim konusunda nasıl oluyor ? Cihazı açtım 10dk içtim kapatayım mı ? veya 20dk ? Cihaz ısınana kadar mı ? Coil yanarmı ? veya bi problem oluşur mu cihazda uzun sayılabilecek kullanımda?
Sarma işine girmem muhtemelen. 5 li coil 30TL felan aliexpresste, biraz üşenirim ben ona.