11 ay 29 gün olmuş bırakıp da elektroniğe geçeli.
Pico Kit ile nargile gibi ciğer çekimi içersin ve ciğer çekimi yapan arkadaşlarımın çoğu sigarayı bırakamadı. Sigara içimi bi başlık lazım sana, adını yazsam mı bilemediğim bir esigara forumu var oraya üye ol kendine 110 liraya bi tane aspire nautilus 2 al ve 60 liraya da 5'li coil al. Likit olarak da efkar'dan şaşma. 6mg 10ml ufak deneme şişelerinden 2 tane tütünlü 1 tane meyveli al. (Silahlı Kuvvetler, Bitlis, Mango) bunlarla başla. Nautilus 2 dediğim başlık (atomizer) sigara içimi bir atomizerdir yani gerçek sigara gibi önce ağza sonra ciğere yollarsın direkt nargile gibi ciğere yollamazsın. Efkar likitleri de tütünlü olduğu için hafif sigarayı andırır ve boğazına yumruk atar gerçek sigara hissiyatı gibi. O yüzden seni keser. Nautilus 2 hazır coilli olduğu için önerdim sana, sonrasında sarmalı telli pamuklu sistemlere geçip coil masrafını da ortadan kaldırırsın. 9 ay önce aldığım 10metre tel ve 9 ay önce aldığım 30'lu pamuğu hala kullanıyorum. 15 pamuk kaldı, tel de bitmek üzere. Teli 20 pamuğu 15 liraya almıştım. Düşün yani aylık tek giderim likit, onda da şükürler olsun kullanımım çok azaldı. Başlangıçta emzik gibi günde 3-4ml likit kullansam da artık 1ml'i bile geçmiyor günlük. Yavaş yavaş bırakıcam sanırım. İyice master oldum bu konularda, dilediğin yardımı ederim ben sana.