Gelen uyarıya göre siteleriniz banlanmış olduğu için olayı düzeltme şansınız var.
Bu konuyla ilgili benimde adsenye ilk yayınca olduğum dönemde genel bir gerekçe sunarak adsense reklam gösterimini durdurdular. sizin gibi benimde moralim bozuldu,Sonra bir arkadaşım itiraz et en azından şansını denemiş olursun diyince işe koyulup banlanan sitedeki tüm konuları inceledim, telif hakkına tabi en ufak risk içeren tüm konuları kaldırdım, reklam yerleşiminde genel düzenlemeler yapıp bir ay filan geçtikten sonra itiraz formu gönderdim. bir iki gün içince cevap geldi ve sitedeki banım kalktı. Siteyi reklam gösterimine banlama sebepleride bir reklamın üstüne "Sponsorlu" diye yazmıştım, "Sponsorlu Bağlantılar" yazmam gerekiyormuş. sırf bir kelime yüzünden neredeyse üç ay para kazanamayıp, canım fena halde sıkılmıştı.
Diyeceğim odur ki yeni yayıncılara bu tür uyarılar yapıp ileride reklam gösterimlerinde filan politikalara aykırı, sahte, yanıltıcı, telif hakkı konularını araştırıp öğrensin hata yapmasın diye göz korkutuyorlar. Siz içeriğinizden eminseniz sadece adsense aldığınız sitenizde reklamlar kalsın ve genel düzenlemeler yapıp bu siteyle alakalı itiraz formu gönderin, bence sitenizin banı kalkacaktır. Fazlada moralinizi bozmamaya çalışın, dünyanın sonu değil.
Kolay gelsin.