ben bir zarar görmedim 2 yıldır kullandığım sayfalar var.
Sen zarar görmedin diye başkasıda görmeyecek anlamına gelmez.
Yaptığınız doğru bir uygulama değil hırsızlıktır benim gözümde bu yaptığınız. Bu tip paylaşımlarınızı forum içerisinde normal birşeymiş gibi lanse edip anlatmayınız. Yarın öbürgün insanlar mağdur olduğunda sorumlusu onlar olacaktır siz değil. Kimsenin başı ağrımasın diye konu kaldırıldı.