Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz üzere bir test çözme sitem yüzünden, diğer finans sitemde banlandı. Fakat dikkat ettiğimde finans sitemde de politika ihlalleri olduğunu keşfettim. Size sormak istediğim sorulara gelince;
1. Politika ihlallerini tamamen giderip, domaini başkasına transfer edip, yeni server'a geçiş yaptıktan sonra domain banını kaldırmam mümkün mü?
2. Sitemde 90 adet yazı vardı ve 450 TL masraf etmiştim. Bu yazıları çöpe atıp, yeni bir siteyle mi devam etmem daha mantıklı?
3. Yeni domain alıp, 301 çekip, aynı siteye içerikleri girmeye devam etmek mi daha mantıklı?
En doğru olanı yapmaya çalışıyorum.
Not: Bu finans sitesinde hiç bir SEO çalışması da yapılmamıştı.
Forumda Adsense domain banı kaldıran arkadaşlar var ama maddi durumum şuan müsait değil o kadar para vermeye. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler. Cüzi miktarda talepleri olanları da olumlu karşılayabilirim.
Finans sitenizdeki politika ihlalleri neydi hocam?
Genel olarak yeni bir domain alıp 301 yönlendirebilirsiniz.