Konu
Range Rover Evoque kullanan deneyimi olan?
18-10-2017, 17:24:24
#2
DSunucu
1 kere kullandım araç gayet konforlu rahat ergonomik. ancak inan bana jip hazzı vermedi. yani kendimi yüksek ve kalın bir arabada gibi hissemedim. sanki passat kullanıyordum