Merhaba arkadaşlar.140-180 arası bir araç almayı düsünüyordum taki bu aracı görene kadar resmen büyülendim

Aracın benzinli olması sorun değil yılda 10-15binkm yol yapıyorum yaksın.2012 + yeni kasa düşünüyorum piyasası 160 - 190 arası.Fakat kronik sorunları,bakım maliyetleri , vergisi vs. bilen varmıdır?
Araç bu :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93088107/detay