AZOG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rapor teslim alındı tekrar çalışmak isterim...
Değerli düşünceniz için çok teşekkür ederim,bende memnuniyetle sizlerle çalışmak isterim.

Yeni İhalemiz Başlamış Olup Tekliflerinizi İletebilirsiniz.