Bu ne biçim üslup? Senin hatan arkadaşım. Otomatik yenileme diye seçenek koymuş adamlar. Onu kaldıracaktın.
Domain yenilemesi yapmıştım başka firmada, aradım ve yenilemeyi iptal ettirdim paramı iade aldım. Godaddy de iade eder burası mahallen değil bağırıp çağırmaya ne gerek var?