Geçmiş olsun. Yarın mutlaka arayın. Arıza çıkarırlarsa belgeleri alıp tüketici heyetine başvurun.

İlk Türkçe destek çıktığında aramıştım Türkçe konuşması düzgün olmayan biri çıkıp operatör niteliklerini karşılamayan şekilde konuşmuştu.