Ya arkadaşlar akşam akşam kafayı yicem. daha önce godaddy den almış olduğum domain vardı ve yine firmadan full pkaet hpostıng paketı almıstım ancak ssl de ucretsizdi ucretsız dıye aldım ancak kullanmadım ssl yi az önce bi mail geldi 229 liraya ssl yş yenilemiş kafasına göre kullanmadığım şeyi bir de yenilemiş oldum üstelik her yerde bedava verilen ssl yi 229 liraya aksam aksam kafayı yedirtcekler. Bunun iadesini yaptırabılır mıyım acaba ya haybeden yere 200 lira girdi durup dururken ya arıyorum telefonu 9-19 arası konusabılıyolarmıs