İtiraz gönderdim kendimce, ne diyecekler merak ediyorum. Utanmasam ağlayacağım. Yeni evlendim, bilgisayar mühendisiyim ama bu işlerle ilgileniyorum. Bırakmıştım sektörü geri döndüm ve ocak ayından beri kaplumbağa adımlarıyla ilerlettiğim, emek verdiğim herşey birden bire çöp oldu. Adsense'den daha ilk ödememi alacaktım.
Geçmiş olsun hocam, ret alırsanız
@SABOCES; hocamın dediği gibi 301 çekin. İnşallah olumlu sonuç alırsınız.