hocam bildiğim kadarıyla trafiğin öneml bir kısmını tek bir kaynaktan sağlamak sıkıntı yaratıyor sorun bu olabilir.
Hocam hadi o tamam. Neden diğer sitelerde banlanıyor ki madem? Toplam 2 sitede kullanıyordum. Birinde hiç bir şekilde sosyal medya hiti yoktu. Tamamen organikti. Bu yaşımda ağlayacağım şuan neredeyse. Ciddi emeğim var bu sitelerde.
Sosyal medyadan hit çektiğiniz şey neydi? ŞOK HABER! KAFASI KOPTU AMA ÖLMEDİ! gibi şeyler için bir tek şikayet bile yeterli olabiliyor bilginize. Adsense şikayet formuna bakan personel sayısının eskiye nazaran daha fazla olduğunu düşünüyorum. Şikayetler eskiden daha kısa sürede sonuçlanıyor.
Finans siteme hit çekiyordum. Atıyorum bir bankanın 5000 TL'yi 100 lira taksitle vs. verdiğine dair şeyler...