Konu
Admob artık kendine gel !
17-10-2017, 14:30:20
#2
enesdokuz
Reklam konumlandırmasını daha düzenli yapmak gerekebilir. Tamboy'u da süreye bağlı açmaktansa harakete göre açman gerekiyor.Bende admob kullanıyorum benim TO'lar en az %3.