Birincisi reklam yerleşimin iyi olarak değerlendirenler, sadece kullanıcıyı sıkmadığı için böyle düşünüyorlardır. İkincisi ise reklam yerleşimin gösterim ve tıklama yönünden düşük kalacak gibi görünüyor. TBM oranını bilemem ama yerleşimin en azından geçen ayarlandığı şekilden şu an için biraz daha iyi gibi görünüyor. Sen yinede üstte arkadaşın dediği gibi makale içi reklam yerleşimine özen göster. Makale sonu ve ortasına 2. satır altına özellikle eklemeni öneririm. Reklam yerleşimine kullanıcıyı sıkmasın tarzında bakarsak sadece, bu kez to oranı düşük kalacak. Bu nedenle her iki yönden bakmak gerekiyor bu olaya diye düşünüyorum.