Arkadaşlar ben anlam veremiyorum. Bu nedir arkadaş görsellere bakar mısınız ? Ben mi yanlış yapıyorum acaba ?

45 sn de bir tam ekran reklamı ve alt da banner var reklam olarak.


SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



melihog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben anlam veremiyorum. Bu nedir arkadaş görsellere bakar mısınız ? Ben mi yanlış yapıyorum acaba ?

45 sn de bir tam ekran reklamı ve alt da banner var reklam olarak.


SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Görseller

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi