Burda projenden bahsetmeni önermem. Yaklaşık 4 sene önce falan projemiz için biri mesaj attı, adama projeyi anlattık, ben de böyle bişey düşünüyodum dedi çekti gitti. Sonrasında biz hayata geçirdik, kendisi ne yaptı bilmem.