BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zamana kadar şikayetinizi dile getirmediğiniz için haklı bile olsanız haksız duruma düştünüz. Polisi aramadınız hoşgörü diyip geçtiniz ama bakın adam içinizden geçmiş haklıyken haksız duruma düşmek diyorlar buna. Sizin ses yapıyorlar dediğinize istinaden bunu yazdım siz sustunuz onlar rahattı siz yaptınız onlar rahatsız. Ama suç size döndü çünkü bizim komşu nasılsa ses etmiyor kafasınlar.
Ben yine ses etmem hocam gelip bana demediği sürece. Ancak aynı şekildede devam ederim. Bende komşuluk adabı devam ediyor çünkü. Bu evden önce müstakil evde oturuyorduk. Yıllarca o evde oturduk ve komşuluk vardı orada. Ben en azından öyle büyüdüm. Bayrağı sakin kafa ile düşününce haksız olduğumu düşünerek yukarıdan astım artık gram kapamıyor onların camını. Bakalım bu hareketimden sonra neyimizi şikayet edecekler çok merak ediyorum.