Konu
Alt kattaki komşu sorunumuz
16-10-2017, 02:21:14
#32
F.Gungor
Gece 2'de olan sesinize laf etmişler, çok ayıp etmişler.
Bir de adamın balkonunu işgal etmişsiniz ona da laf etmişler. Ona da çok ayıp etmişler.