vallahi tek tek yorumları okudum ve konuyu açan arkadaşa aşırı ayar oldum, yahu hem konu ile alakalı fikir istiyorsun hemde kimsenin fikrini kabul etmeyip hala ben haklıyım diye cebelleşiyorsun, tamam sen haklı isen ki dibine kadar haksızsın ozaman gelip buradan fikir alma kendi sorununu kendiz çöz, tutturmuş bi yüzüme karşı söylesinler, ee ozaman git çık karşılarına yüzüne karşı söylesinler, arkadaş açtığı konuda kendisine israrla haklısın kardeşim denmesini isterken ve kimse demiyorken realde kendisine haksızsın denilebilirmi sizce, sanırım arkadaş hep haklı tiplerinden anlaşılan. (gece gece ayar oldum iyimi yaa)