Üşenmedim tüm mesajları okudum, belki kabul etmeyeceksiniz ama birileri size "sen haklısın" desin istiyorsunuz, kimse söylememiş ben söyleyeyim, siz haklısınız

ama işin doğrusu maalesef haksızsınız, şartlar ne olursa olsun kimseyi rahatsız etme gibi bir lüksümüz yok, adam kıldır tüydür onlar ayrı konu, komşunuzun yerinde ben olsam ben de rahatsızlığımı dile getirirdim ama bunu misafirinizin yanında yapmak yerine o an için görmezden gelir, ertesi gün yanlız olduğunuz bir zamanda gerekli uyarıyı yapar rahatsızlığımı dile getirirdim, ama herkesin insan ilişkileri farklıdır, komşunuz o an fevri davranıp farklı bir dille uyarmışsa o da onun ayıbı tabi yinede bu size onu rahatsız etme hakkı vermez. Bayrak konusu da sanırım bu olaydan sonra olmuş öncesinde böyle bir şikayet olmadıysa olayın yarattığı karşılıklı kutuplaşmaya istinaden böyle birşey söylemiştir, bayrak sevmiyor olsa önce şikayet ederdi.