Ben şahsen misafirim geleceği zaman hemen öncesinde komşumun kapısını çalar durumu izah ederdim. Şimdiye kadarda olumsuz bir durum yaşamadım. Size de öneririm. Her şey hoşgörü dahilinde olursa bu tarz problemler yaşanmaz diye düşünüyorum.