Aynı sorundan bende muzdaribim oturduğum apartman toplasan 5 aylık bir apartman yeni yani ama sağolsunlar binayı yapanlar yalıtım olayına resmen küfür etmişler en üst kattaki kişi suyu açınca ben 2 kattan duyuyorum. Geçen gün benimde misafirlerim geldi muhabbet ediyorduk gürültü olmayacak şekilde binanın yöneticisi beni aradı şikayet var demiş herkesten diye bu binada fısıltı ilemi konuşacağız dedim şikayeti olan gelsin kapımı çalsın dedim. İnsanların hiçbir konuda anlayışı ve tahammülü kalmamış.