Hocam adamlar haklı mesela bende uyku konusunda çok cinsim en ufak gürültüde uyuyamıyorum yani sen gecenin 2sinde balkonda muhabbet ederken insanlar uyuyor olabilir ve bundan rahatsız olmaları fazlasıyla normal haa uyarma olayı düzgünce olur sizde evinizde sessizce oturursunuz sorun olmaz, bayrak konusunu bence farklılaştırmayın ifşalık bir durum yok büyükse ve pencerelerini balkonlarının bir kısmını kapatıyorsa rahatsız olmaları normal olayı farklı tarafa çekmeniz biraz kötü olur yapmayın.