Benim evimin balkonunda da bayrak var, üstelik 1-2 gün değil sürekli olarak duruyor. Yıprandıkça sürekli değiştiriyorum. Şöyle bir durum var, bazen arkadaşlarım geliyor, balkonda oturuyoruz alkollü - alkolsüz muhabbetler ediyoruz saatlerce oturuyoruz. Alkol olduğu zaman bayrağı kaldırıyoruz bayrağa saygısızlık olmasın diye. Belki sizde de böyle bir durum olabilir, o yüzden bayrağı istemiyor olabilirler. Ayrıca laf atmaları kesinlikle yanlış ama bayrağın onların sınırına da girmesi yanlış