ben olsam bayragı kendi balkonumla sınırlayıp her yerini doldururdum. laf atmakta neymiş gece bir sorunu oluyorsa arasın polisi sizi şikayet etsin. boyle bir komşum vardı benzer durumlar,
neyse kapıma geldi bir gun dediğim şuydu. bir gun evde olmam eşim evde olur gelirsen bu benim için namus davasına döner sorunun varsa polisi ara gelsin kapıma onlarla görüşeyim.
bence sizde çekin aynen boyle boyle konusun siz olmasanız evde eşiniz varken laf atsalar sonuç ne olur? herkes haddini bilmeli madem hukuka göre bayrak onun balkonunu rahatsız etmeyecek onlarda hukuka uysun
arasın polise şikayet etsin dağ başımı laf atmalar bilmem neler.