Ne ara bu kadar basit konular için neredeyse birbirimizi delik deşik edecek kadar gözümüz döner oldu?
Ayrıca nereden biliyorsunuz şahsın bayrağa karşı antipatisi olduğunu? Böyle yapıldığı için tam tersi daha büyük antipatiler ve nefretler ortaya çıkıyor. Cıcı-Cucular çoğalıyor insanların gözünde.