Letgo linki :
https://app.letgo.com/k8Mk/91lJISAngH
Merhaba,
2 sene once ilk ciktiginda aldigim iPhone 6 Plus 16GB Yurtici Uzay Grisi telefonumu satiyorum. Kilifla ve ekrandaki cam koruyucuyla beraber kullanildi en kucuk sorunu yok cok temizdir kozmetik olarak 10/10 alir. Satma nedenim daha yuksek modelli bir telefon alacagimdan dolayidir. Kutusu faturasi vs duruyor garantisi agustosun sonunda bitti.
Ürün forum dışına satıldı, apple watch günceldir fiyatta düşüş yapıldı
https://www.r10.net/ikinci-el/1762574...ple-watch.html