InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cevapları okumadan mesajınıza direk cevap yazayım umarım linç edilmem

1- Yılda bir kez dahi olsa komşunuzu rahatsız etme hakkınız olmaz. Tabi keşke anlayışlı olsaydı "kırk yılda bir rahatsızlık verdi aman olsun" deseydi bizim Türk İslam geleneğimize daha uygun olurdu bana kalırsa. Ama bunun hesabını o yapmalı biz onun adına yaparsak haddimiz olmadan kendimize komşuyu yargılama lüksü tanırız. Ve hatamızı katmerleriz.

2- Türk bayrağı benim balkonumda da var. Ama yukarıdaki komşum sizin gibi büyük bir bayrak sarkıtsa kesinlikle rahatsız olurdum. Rahatsızlığımın nedeni bayrak değil, komşumu saygısız görmem olurdu. Lakin bana asmadan önce dese ki böyle bir bayrak assam sorun olur mu dese, cevabım "hayır elbette iftihar ederim evimin bu bayrak gölgesinde olmasıyla ve hatta almadıysan birlikte daha büyüğünü alalım" derdim. Ama Türk bayrağı asmasından daha önemli birşey var ki, Türk bayrağına rengini veren aziz ecdadının nezaketini ve ahlakını içselleştirmesi...

Sormuşssunuz fikir olsun diye söyledim, umarım sizi yargıladığımı düşünerek kızmazsınız. Veya forumda ki diğer "yüzeysel şekil Türkçüsü" insanlarla muhatap olmak durumunda kalmam inşallah.
Hocam sadece diğer yorumlarımıda okursanız direk bana hak vereceksiniz. Ayrıca dediğim gibi bayrak camını ayda en fazla 2-3 gün kapatıyordur, onun haricinde dağa yakın bir mevkiideyiz, sürekli rüzgar vs. oluyor bayrak balkonun demirlerine dolanıyor. Ki 20 cm falan ancak kapatıyor. Yani ne manzarasına engel, nede başka birşeyine..