semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bu komşumuz 9 blok olan sitemizde ki tüm sakinler tarafından sürekli şikayet ediliyor (!) Otoparka şekilsiz şemalsiz araba parketmeler, koridorlarda diğer insanların yerlerini gasp etmeler..
Sorun komşunuz da değil sorun sizde.Bizim site de vardı böyle bir it bir kere adam ol dedim 2. seferin de adam öldürülüyor imdat diye öyle bir bağırdı ki mahalle yankılandı.48 saat sonra taşındı.Adamına denk gelmemiş.Benim gibi bir manyağa denk gelir elbet.Böylece sizin sorununuz da çözülür.

Bizim it de site içerisinde ki ana okulunda okunan istiklal marşından rahatsızdı.Zaten çocuklar çat pat okuyamıyordu bile yalnızca marş çalıyordu.