Konu
Arkadaslar alic lazim :).
15-10-2017, 13:13:27
#3
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
aylmz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçen hafta bizimkiler toplamış, bizde var hocam.
Nasıl göndereceğim?
Hocam kargoyla bir sıkıntı olurmu acaba ? Ayrıca kilogram fiyatını söyler misiniz?