aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen hafta bizimkiler toplamış, bizde var hocam.
Nasıl göndereceğim?
Hocam kargoyla bir sıkıntı olurmu acaba ? Ayrıca kilogram fiyatını söyler misiniz?