bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 haftalık siteden ne bekliyor sunuz? Biraz sabır lütfen. Siz içeriklerinizi abartmadan eklemeye devam edin, abartmadan kastım günde 20 içerik girmeyin. Siteniz sandbox'a girmiş de olabilir, genellikle yeni açılan sitelerin aşırı kasması sonucunda meydana gelir.
  • Anahtar Kelime yoğunluğunun fazla olması
  • Aynı içeriğin veya benzer içeriklerin birden fazla yayınlanması
  • Kopya içerik
  • Gizli anahtar kelimeler
  • Aşırı etiket kullanımı
  • Site üye sayısı veya hit sayısı ile çelişen içerik artışı
  • Hızlı backlink artışı
  • Aşırı link çıkışı ve nofollow kullanılmaması
Yukarı bulunan maddeler sandbox'a girmeniz için yeterlidir.
Hayır hocam kesinlikle sandbox değil.Günde 1 adet özgün makale giriliyor akabinde facebook ve twitter sayfasında paylaşılıyor başka birşey yapılmadı.