numanturle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" İş öncesi %50 iş sonrası %50 olarak olur " peki bu durumda iş sonu ödeme kabul etmiyorsanz ödememizi nasıl yapcağız size peşin mi ?

İş başında anlaşılan fiyatın %50 si hesaba transfer edildikten sonra, iş bittiğinde kalan %50si iş bittiğinde alınır. Ben burada 0 traderı olan 8 aylık üyeye nasıl güvenipte işimin ödemesini herşey bittikten sonra alayım değil mi bu konudanda düşünelim..