Skype ekleyin görüşelim;
skype: zafermertdursun1
İş öncesi %50 iş sonrası %50 olarak olur fakat iş sonu ödeme kabul etmemekteyim.
İyi günler.
" İş öncesi %50 iş sonrası %50 olarak olur " peki bu durumda iş sonu ödeme kabul etmiyorsanz ödememizi nasıl yapcağız size peşin mi ?